سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ یه رپر
  •   حسرت
  •  

    همیشه کسانی ما را تنها می گزارند که بیشتر از همه دوستشان داریم

    همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظات انسان توسط کسی ساخته می شود که شیرین ترین و شاد ترین لحظات را برای او ساخته است...

    آن کس را که تو می جوئی که خیال تو به سر دارد   

       بس این گریه و زاری را بس کن او یار دگر دارد



  • نویسنده: حبیبی(جمعه 87/4/7 ساعت 8:14 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • فرق من و پروانه در این است :
    فرق من و پروانه در این است :
    قالب جدید و سبز میهن بلاگ
    دلم میگه !
    لینک دونی میهن بلاگوووووووووووو!!!
    قالب میهن بلاگ
    تبادل لینک
    حسرت
    ای دل تنها
    به نام کسی دوستش داری
    عاشق تنها!
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 12154
    بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز : 14
  •   درباره من

  • وبلاگ یه رپر
    حبیبی

  •   لوگوی وبلاگ من

  • وبلاگ یه رپر

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • وبلاگ خودم در میهن بلاگ

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی